לחץ להדפסהלחץ להדפסהprint

 

לחצי הראשון של השיחה עם כתוביות:

 

הרב יונה גודמן, מנהל חינוכי של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וראש תחום חינוך אמוני, מכללת אורות ישראל

 

למאמרים בנושאים דומים בלב אבות:

כיצד נשוחח עם ילדינו לנוכח החטיפה? / מרים שפירא, פסיכולוגית קלינית. – תדריך להורים ועקרונות חשובים לשיחה

אודיו:מבט חינוכי בעקבות החטיפה / ראיון עם הרב יונה גודמן, רדיו גלי ישראל. איך מתמודדים במצב מורכב של חוסר וודאות ועומס רגשי בעקבות החטיפה? תיווך המציאות, הקשבה וחיזוק הקשר, וכן חיזוק ערכי חינוכי בסוגיות השורש של הקשר לארץ ולמדינה.

אודיו:"הורות והתבגרות": ההתמודדות עם חטיפת שלושת הנערים / הרב אלישע אבינר והרב רמי ברכיהו. עם חלוף שנה מאז חטיפת שלושת הנערים, מהם העקרונות החינוכיים שאפשר להפיק מההתמודדות בתקופה הארוכה של תקווה וחוסר וודאות? מאיפה שאבו את הכוח? האם ההתרוממות שהתגלתה אז התנדפה ונעלמה?

הכנת ילדים לקראת מצב חירום / מתוך משבר ושינוי בחיי הילד ומשפחתו / עמירם רביב ועדנה כצנלסון. הזמן המתאים ביותר לארגון ולהכנה לזמן חירום, הוא במצב של רוגע יחסי ושיקול דעת. אחד האמצעים היעילים ביותר העומדים לרשותנו כדי להכין את הילד להתמודדות עם מצב של מתח ביטחוני…

הורות והתבגרות: התמודדות מתבגרים עם שכול במשפחתם / הרב אלישע אבינר, הרב יונה גודמן ונעמי עיני. התמודדות מתבגרים עם שכול – ההיבטים החינוכיים והנפשיים. המלחמות בישראל ופעילות האיבה הביאו איתם למעלה מ23,000 חללים, ובעקבותם משפחות שמתמודדות עם השכול. מה משמעות השכול? מה היא חווית השכול? על 5 שלבי התמודדות עם השכול. ומה במיוחד קשה בשכול אצל מתבגרים?