היכולת להשתנות
הרב אלישע אבינר והרב רפי פוירשטיין

התרבות המודרנית מרבה למיין ולסייג ילדים. ילד שלא מצליח נשלח לאבחון כדי לתת הגדרה לקושי שלו. אלא ברגע שנותנים כותרת והגדרה לקושי, סך הציפיות ממנו יורד. האם בכל זאת הילד יוכל להשתנות? האם ההגדרות והמוגבלות הן סופיות או האם ניתן להתעלות עליהן?


נוער בסיכון
הרב אלישע אבינר והרב שלמה וילק

איך נער מגיע למצב סיכון? מה דוחף אותו לשם? האם המשפחה אשמה? האם יש לו דחף פנימי? מה ניתן לעשות אחרי שנערים מגיעים למקומות כאלה? האם ניתן ליצור מקומות חילופיים? הרש שלמה וילק על ליווי הנוער בכיכר החתולות.


כיצד למנוע את הנשירה מבתי הספר?
הרב אלישע אבינר והרב דוד סמסון

האם ניתן למנוע את הנשירה? ואם הילד נשר – האם יש לכך פיתרון?


חינוך ילדים לשמחה
הרב אלישע אבינר והרב הד"ר שמחה צ´סנר

כיצד מגיעים לאושר ושמחה, וכיצד מנחילים אותם לילדים?


חינוך לרגשות
הרב אלישע אבינר ומרדכי שדה

מי צריך חינוך לרגש – ההורים או הילדים? איך עוזרים לנער/ה להתחבר לרגשות? איך עוזרים להם להביע רגשות, להבין סיטואציות דרך ניתוח ההרגשות האמתיות שלהם?


חינוך להתמודדות
הרב אלישע אבינר והרב רפי פוירשטיין

הפולמוס על החינוך להתמודדות, בין אידיאולוגיה לחינוך: חינוך מוגן או חינוך להתמודד? לחסן ולהעצים את הילד או להמנע מלחשוף אותו לסיכונים? נשאלת השאלה במישורים שונים – לגבי חברים, בתי ספר, האווירה שבבית…


עולמו הדתי של הבוגר (18+)
הרב אלישע אבינר והרב זאב שרון

כיצד הורים יכולים לחזק את עולמו הדתי של בנם?


התמודדות חינוכית עם ADHD
הרב אלישע אבינר והרב הד"ר שמחה צ´סנר

האתגר גדול, אבל ללא כלים חינוכיים בסיסיים, ספק אם ניתן להתמודד עם חינוכו של ילד שיש לו ADHD


לימודים בלבד או גם התנדבות וחסד?
הרב אלישע אבינר והרב אבינועם הורוביץ

מה תפקידו של מוסד חינוכי – להקנות יידע או להפעיל את התלמידים בפעילות התנדבותית?


יישום תיאורית פרופ´ פוירשטיין בחינוך הביתי
הרב אלישע אבינר והרב רפי פוירשטיין

פרופסור ראובן פוירשטיין, חתן פרס ישראל למדעי החברה, המציא שיטת חינוך מפורסמת, הכוללת העשרה אינסטרומנטלית ולמידה מתווכת. מהי השיטה והאם אפשר ליישם אתה בבית? ראיית הילד כצלם אנוש ולא בסימון כסובל מהפרעה כזאת או אחרת, פריצת איבחון והגדרות ב"קופסאות"